MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

29 April 2011

♥ MuRabBi CinTa ♥



Bismillahhirahmannirrahim...

Assalamualaikum...tibe2 terdetik hati nak update blog malam nie...MURABBI CINTA, novel dr USTAZ HASRIZAL ABDUL  JAMIL…bru selesai menghabiskan pembacaan saya sal novel nie..baru jer pinjam dari junior selepas solat asar tadi…dari pukul 5.15pm sampai pukul 9.00pm tadi saya membaca buku nie…rehat untuk mandi n solat jer…nie la tabiat buruk saya kalau da dapat novel..memang xdapat nak wat keje laen la selagi xhabis baca novel tue sebab nak tahu keseluruhan cerita…huhuhu…

Berbalik pada tajuk entri..huhuhu…sangat mendalam maksud ustaz dalam buku nie..pada saya tiap kata2 tue semua nyer ada maksud yg tersirat nyer..huhuhu..xthu nk elaborate cmne..tp saya dapat sesuatu selepas baca novel nie..syukran ustaz atas bahan bacaan yg sangat bagus terutama if nak wat sebagai panduan..huhuhu

If kawan nak tahu..baca la buku nie..manyak sangat ilmu baru yg saya dapat…n tibe2 rasa nak membuat keje gler jap..huhuhu..keje pe?? Haa, saya jer yg thu k…nak wat keje gler tue la…n ag satu..novel nie telah membuat kilang air mata saya berfungsi…sob sob sob… =(

p/s : Teringin nk baca dua buku yg sebelum nyer..insya ALLAH nak baca selepas exam nanti..hehehehe…

No comments:

Post a Comment