MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

08 November 2012

Saya Anak Manja... ^_^

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

YES...SAYA RASA SAYA SEORANG ANAK YANG MANJA....so what???
hahahahaha...tapi saya seorang yang INDEPENDENT juga yer...

Nape anak manja??? sebab asyik HOMESICK jer..balek jumpa keluarga jer...sehari pon xkesah asalkan dapat balek jumpa mak...hhhaaaaiiiisssshhhhhhhh...MASALAH tul na...hehehehe..tapi series, sepanjang da 14 minngu menetap di KL nie..baru dalam 4 minggu kot habiskan masa di uma sewa di KL nie...yg selaen nyer...balek johor atau negeri sembilan..tapi mostly balek negeri sembilan lah...

Post nie sebab ari nie terharu ngan my mom...PN KINTAN HUSSEIN...hehehehe...xdela, semalam xde kontek langsung ngn mak...biasa chat di FB atau mesej guna fon kan..nie dok senyap ja..sampai la mak dan ayah tiri mesej mane senyap ja...mak tepon sebab risau...hahahaha

SERIES weh, terharu...bukan pa, agak sebuk..then kepenatan...then tertido awal..then xwat la thesis..then menyesal lah sendiri...hua hua hua...amek kau!! nyesal xsudah la nie...uhuk~

Rasa RINDI RINDU RINDU!!! xpe, sekejap je lagi na...hahahaha...ayat sedapkan hati sendiri...lalalalalala

Pape pon...i wish i can meet them as soon as possible..speaking london terus...hehehehe

Ok lah...jumpa lagi la...



p/s : Series ade manyak lagi perkongsian, tapi tertangguh disebabkan kekangan waktu..xpe2...later on, saya update lagi...daaaaa.. (ayat cam ade je yang nak bace blog nie,lalalalala)

No comments:

Post a Comment