MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

02 July 2011

BerGuMBiRa...

Assalamualaikum...hehehehe....sebab tajuk entry pon da meriah...tue yang nak gelak jer...ehhh, syilap lak...senyum jer... =)


Nie cite sal 5 owang ex-student habab yang nakal...kitorang p berjimba2 mase 25/06/2011 hari tue...Destinasi kitorang kart Jusco Tebrau jer...dekat ngan umah kitorang...tapi dekat xdekat sangat la kan...hehehehe...Sape 5 owang tue???


Haaa......semesti nyer Hannes Oshin (saya la tue), Huda TaibZieha OthmanZatie Rahman n Chepz @ Shabila....


Zieha Othman, Zatie Rahman, Huda Taib, Chepz @ Shabila n NessaQ NasiR


Saya kuar dari rumah kul 7.30 pagi sebab nak tunggu bas p bandar..jumpa huda n yang laen kart bandar je sepatut nyer..huda sampai dalam kul 9.50 pagi n kami tunggu zieha dekat Plaza Kota Tinggi samapai la kul 10.25 pagi cam tue...then trus jer gerak ke Jusco...p 2 buah kereta kancil...huda n chepz jadi driver yang bertauliah yer...sebab dua2 menunjukkan bakat masing2 tok memandu n ala2 nak drift pon ada gak la kan...senang kate, sangat HEBAT mereka memandu...hahahahaha...sape yang jadi penumpang memahami maksud saya nehh...lalalalala... =)


Plan kitorang nak tengok wayang...so ape ag...sampai jer trus servey tiket...tengok citer 3 2 1 Cinta...tiket kitorang kul 11.25 pagi..so tengok la wayang ngan perut yang lapa (tue saya je kot yang rasa....hahahaha)...cite nie ok la kot, nak kate best, xla best sangat..nak kate xbest, boleh la kan... :-p




Hidangan makan tengah hari (makan petang sebab da kul 1 lebih) saya sangat sedap okey...hehehe..makan western saya cakap kart awak...sedap....chicken chop Jusco...sedap ker x...da xkisah asalkan dapat mengisi perut yang bernyanyi2 masa tue...plus ngan air bali suam (air kegemaran saya sebab da muak gak asyik minum air honey dew jer)...


Chicken Chop..JUSCO


Da puas mamam...nak p karaoke..zatie kate 3 jam..haaa??? 3 jam...saya da terpikir yang ayah nak amek saya kul 5 petang sebab nak balek kampong...ada kenduri arwah Atok Ayah n Mak Tok...huda pon cakap kart dowang yang saya kene balek awal...so, dapat karaoke sejam pon ok la...p la Taman Molek nak p karaoke...bukan maen jauh ag kan kitorang nak p nyanyi...hahahaha...tapi saya xpandai n xpernah karaoke pon sebenar nyer...saya ikut jer...sumbangkan telinga jela nanti...hehehehehe...tapi masa samapai tue...bilik sume penuh...kene tunggu dalam 30 minit....ok jer sebab nak p mam aiskrim dlu kart TUTTI FRUITTI...sedap kot...pekena aiskrim tengah2 panas hari... =)


SEDAP WEHHH...


RM24 aiskrim nehh..huhuhu


Malang sangat sebab da lama sangat tunggu tapi bilik still penuh...so, kitorang decided xpayah la..mungkin laen kali sebab nak cepat...sampai jer Kota Tinggi semula...singgah kart Pasaraya Kini sebab zatie nak beli barang...saya pon beli gak barang cket sementara tunggu ayah sampai...tibe2 ayah tepon...dier da sampai..agak mengelepar gak sebab ayah asyik tepon bile nak sampai kart tempat yang dier tunggu tue...huhuhuhu...so, saya n kawan2 pon berpisah la pas antar saya kart tempat ayah saya tunggu....sedih kot...bukan selalu dapat jumpa...sob sob sob...saya trus jela balek kampong...huhuhu


TQVM pada Huda Taib tok gambar2 yer... =)


p/s : pada kawan2 yang xdapat datang...jumpa laen kali k if ada rezeki n masa...huhuhu...windu ngan zaman masa sekolah menengah!!!! tapi xpela...syukur sebab dapat jumpa gak mana2 kawan yang sempat jumpa uhh...hehehehe

2 comments: