MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

03 May 2011

♥ My DreaMz ♥

Assalamualaikum...

Disebabkan kestresan melanda...so, rasa nak berangan la jap..hehehehehe....saya terfikif, apa lah yang akan jadi masa depan nanti...saya bekerja sabagai apa? saya menetap dimana, dibandar besar @ ditempat negeri kelahiran sendiri ker kan? Haisshhhh...macam2 la yang saya fikir...dapat ke x yer capai impian saya...cita2 saya....huhuhu

Saya kalau bleh nak ada kerjaya..nak balas jasa ma n ayah saya...nak capai cita2 saya.. cita2? APAKAH??? haaaa, nie nak bagitahu la nie...saya amek banking masa diploma n finance ngah amek skunk nie dlm dgree saya...tapi cam xminat la nak masuk banking industry...huhuhuhu...saya nak jadi TEACHER @ LECTURER!!! hehehehe...nak tahu x sebab pe...sebab...sebab...sebab....

SEBAB SAYA SUKA LA NAK JADI TEACHER @ LECTURER!!! hehehehehe

Sebenar nyer pada saya, seronok kot jadi cikgu...n salah satu kerjaya yang ada masa depan..lalalala...okey2, nie pada pendapat saya la kan...mungkin jadi cikgu nanti saya akan lebih dewasa sebab kene la bersabar ngan kerenah pelajar (rasa nyer saya nie kategori anak manje,huhuhu)...dapat manyak pengalaman sume...lagi pon dalam doa pon kiter doakan untuk cikgu2 n pensyarah kiter kan..kan hidup berkat nanti..hehehehe...n paling penting jadi TEACHER @ LECTURER nie ada "LIFE"....

Nape saya cakap cam tue sebab....jadi cikgu hanya separuh hari jer..so, saya ada la masa tok diri sendiri dan keluarga...insya ALLAH if ada rezeki kan...ada masa tok rest, n if da ada keluarga bleh la uruskan umah tangga ngan teratur n luangkan masa ngan dorang nanti...


SAYA NAK JADI SEORANG UMAT, ANAK, ISTERI & IBU YANG SOLEHAH...uuuuu..besar nyer cita2...ehhh, kene la ada cita2 bru la bleh wat action plan nak capai...kan kan kan....insya ALLAH dalam usaha menjadi lebih baek dimasa akan datang...wink2....weeeeeeeeeeee.....

No comments:

Post a Comment