MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

16 May 2011

SeLaMaT HaRi GuRu...

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum....

SELAMAT HARI GURU saya ucapkan kepada semua guru2 di Malaysia...terutama pada bekas2 cikgu n pensyarah...tanpa ilmu dari cikgu2 n pensyarah2 semua sapelah saya sekarang nie kan...huhuhu

Saya xkan lupa jasa2 cikgu n pensyarah semua...insya ALLAH, ada rezeki saya akan datang melawat ke sekolah n UiTM JB ag...windu ngan suasana kart sana...mse ngah nakal kan..mestilah manyak kenangan...hehehehe...

Saya skunk pon bercita2 nak jadi seorang pendidik gak..insya ALLAH kalo ALLAH izinkan n ada rezeki saya nanti...wink2...ermmm, cam xde idea lak an...huhuhu...stop dlu la...tapi yg penting...saya SAYANG SEMUA YANG DAH MENDIDIK SAYA (FAMILY,GURU, PENSYARAH, KAWAN2).....weeeeeeee =)

No comments:

Post a Comment