MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

20 February 2011

~ HoBi SaYa UnTuk HiLaNgkaN StResS ~

Assalamualaikum...entry nie saje jer sebenar nyer..saje nak buang tebiat cket..hehehehehehe..ari nie tibe2 rase cam stress sangat...so, nak hilangkan stress tue saya pon wat la aktiviti biase saya...mengemas sume yang saya rase nak kemas...hehehehehe...haaa..nie hasil nyer...jeng jeng jeng...  


nie hasil pas saya ganti cadar tilam saya...

tito ngan kawan2 saya...My Bear

sayang nak tito malam nie..katil da kemas je nie..hehehehe

Saya kemas loker gak tadi..then seterika sume baju kurung saya then lipat semula la..xtahu nak gantung mane...LaLaLa

yang bakul merah tue tempat bedak, sikat n sume yang berkaitan n sewaktu dengan nyer la..hehehehe 

 nie la loker saya yang xseberapa tue..hahahaha..xla kemas mane pon...

hodoh ke loker saya nie?? eh syilap...hodoh ke cara saya mengemas loker saya nie???

Haaa..yang nie cam xde kaitan ngan enry nie..tadi my roomate baru je sampai umah dari kampung dier..tibe2 dia datang kart saya n cakap..

Madia : nah nie untuk awak..sowie bagi hadiah lambat..HEPY BUZDAY wak...

Reaksi Nessak : tercengang sebab terkejut..ag ngah mamam mase tue..muke blur je..hahahaha

Nessak : TQVM madi..xpela..xksa pon..huhuhu..comey nyer!!!!!!

Nie la barang or hadiah dari Madia...

 COMEY NYER!!!!!!

nak bagi name pe erk???

kawan tito saya yang baru... =)

No comments:

Post a Comment