MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

07 February 2011

★ SwEeT 22 ★


Assalamualaikum..sebenar nyer xde mood nak mengupdate blog ag..tapi ada peristiwa baru berlaku watkan saya nak update lak...


First of all..terima kasih pada semua yang mengwish pada saya..sangat2 menghargai...Alhamdulillah...da bertambah usia pada tahun nie...

Dari manyak2 wish..ada satu ucapan yang telah menyebabkan saya mengalirkan air mata...tibe2 jadi emotional lak..huhuhu...emosi xstabil lak...

Ucapan yang biasa tapi wat saya terharu sebab dr first kenal ngan "adek" nie saya da jatuh hati n suka pada dier..suka ngan kelakuan dier..sume la..sangat sopan santun... (sayang sebagai adek ea jangan lak fikir bukan2)

Akak xsangka awak ingat buzday akak..pas berlaku beberapa peristiwa tue kiter semua da jadi renggang...semua melarikan diri dari masalah..xpela benda da lepas kan...AMBIL yang JERNIH n BUANG yang KEROH... 

Hope awak Berjaya n Bahgia DUNIA n AKHIRAT...

p/s : Hope pertambahan usia nie memberi lebih makna dari tahun yang sebelum nyer....INSYA ALLAH...


No comments:

Post a Comment