MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

19 March 2011

APAKAH???

Assalamualaikum...entri nie terpost sebab saya pelik ngan manusia nie aw...kiter buat baek tapi nape perlu disalah ertikan erk???

Hari nie saya x p mane2...dok umah jer..so aktiviti arinie just dok dirumah sambil tengok movie korea...cite sal kemas uma...ermmmm...bukan nak berkira yer..tapi pelik sangat2 la...saya kemas uma...so, kemas la ruang tamu yang penuh ngan meja study..xkan la nak sapu meja saya jer..selama nie pon terus sapu satu umah kot... ada la orang nie cakap...

 "aku sapu tempat aku jela,watpe sapu meja orang laen..da macam BIBIK nanti"

PERSOALAN NYER...Perlu ke berkata begitu???

Saya mengemas bukan nak tunjuk rajin ke pe..tapi kan tempat kiter tinggal, tito, mamam, n solat..kene la bersih...nama pon anak dara xkan la nak berkire kot mengemas umah..n memang da jadi hobi..BILA SAYA STRESS PON AKAN MENGEMAS TOK LEGAKAN STRESS TUE SIKIT...hahahaha

Kart umah nie ada 3 bilik n 2 bilik air...saya dok master room...dok 4 orang...so saya kemas bilik n bilik air kami jela...sowie xberkesempatan kemas tempat yang laen...takut nanti ada yang berkata "TUNJUK RAJIN LAK NAK KEMAS TEMPAT ORANG"..sekian...


p/s : apa yang kiter buat kene lah ikhlas...bukan sebab terpaksa atau pujian..ag pon kiter kan anak perempuan..da jadi tugas pon if dekat umah sendriri kan..so...fikir2 kan lah...

No comments:

Post a Comment