MuTiaRa iNsYiRaH

MuTiaRa iNsYiRaH

10 March 2011

KeNaNgaN

Assalamualaikum...ermmm, entri nie bukan pape pon..just teringat kenangan lalu...baru mendapat satu panggilan tapi sebenar nyer panggilan tue tok owang laen...


07/03/2010...tarikh keramat gak tok saya apabila insan yang disayangi dan dipercayai mengatakankan... 


"ayg...b nak putus...bukan xsyg tapi b rase better kiter kawan biase je...kiter still mcg n tpn cam biase ea...kiter same2 sibuk...dari ada yang kecik ati lebih baek kiter kawan je, so xla terasa sgt...nt mlm b tpn cam biasa k... (xde mood nk tulis mcg yg sye bls)"


So dari saat tue kitorang pon jadi lah kawan biase..tapi still mcg n gilir2 tepon tiap mlm tepat jam 12.00 pagi...tapi memang da ketara la yg kitorang da makin jauh sebab bila tepon kan...cakap xsampai 2 minit pon..errmmm...


Walaupon 07/03/2011 tue ari isnin yg lepas tapi tibe2 ari nie plak rase sedih...(ternanges lak b4 class td...gara2 teringat pas dapat mcg dr owang yg berkenaan...hahahahaha) putus hari yg tercatat..n our relationship still ok till bulan mei 2010 sehari sebelum final exam (paper IT)...mse tue kart dalam bilik dobi n tibe2 rse nk tpn A_i_....


"Awak, saya ada benda nak cakap ngan awak..tapi...tapi..nanti la saya cakap pas exam ea...saya bukan xnak mcg awak..tapi saya sengaja wat cam tue sebab nak jauhkan diri dari awak...saya sebenarnyer da kawan ngan sowg senior nie...awak xsalah pon tapi saya yg salah k..saya mintak maaf sangat ngan awak "


(ayat memang JUJUR GLER tapi wat saya TERLUKA GLER...sebab salah sendiri...sape soh setia sangat...huhuhuhuhu..sebenar nyer kan xpenah terpikir pon this time betul2 putus...coz b4 saya terima A_i_...saya da tetapkan ati saya yg saya nak hidup ngan dier...lme kot saya pikir..berbulan2 n xsangka hujan d tengah ari kan..kiter hanya merancang tapi ALLAH yg menentukan segala nyer)


Sowie ea mse buzday awak saya ada terlepas cakap..tapi saya rase betul pe yg saya cakap tue..better awak pikir blek pe yg saya cakap nie...


"hai, dulu pas dua bulan putus ngan saya awak da ngan NINA..nie xsampai sebulan putus ngan NINA awak da ngan ANIS lak...NINA tahu x???better jangan bagitahu dier..mesti dier sedih gler kalo tahu...haa..ntah2 pas nie jauh ngan ANIS, xsampai seminggu da cari pengganti...eee, nampak sangat awak nie xbleh nak jauh ngan gurl awak..NINA jauh da p kart ANIS lak...


Sowie la wak..awak pon tahu sangat saya cam ne kan..saya memang cakap terus terang jer...tapi tue hakikat kan...bila SAYANG kiter kene la SETIA...PERCAYA walaupon jauh...tiap manusia xsempurna...lebih baek kiter perbaiki diri n menilai diri sendiri dari menilai owang laen...sebab CANTIK RUPA PARAS HANYA SEMENTARA TAPI CANTIK PERIBADI KEKAL SELAMANYA...




p/s : Memang saya sedih n terluka sangat..sebab tue saya xmungkin terima awak ag...dulu hidup saya just ade family, kawan2 n awak..comfirm la rase kehilangan...tapi alhamdulillah saya da ok skunk...saket tue mungkin ade kesan ag...tapi saya redha...tiap yg jadi mesti ada hikmah diesebalik nyer kan...n xperlulah awak mintak maaf ag...saya pon mesti ada wat silap gak kan...yg lepas tue biarlah..kiter teruskan hidup masing2...biar jadi kenangan...


Saya selesa ngan hidup saya skunk ..manyak lagi yg saya kene perbetulkan pada diri saya nie...n masa yang saya ada pon da cukup terhad tok diri sendri...niekan nak bahagi tok owang laen plak kan...fokus pada study...degree da la mencabar... SINGLE IS BETTER THAN DOUBLE..hehehehehe

No comments:

Post a Comment